28e dag IJsland

1 juli 2013 - Seydisfjordur, IJsland

Vanmorgen lekker in een hottub (jacuzzi) gezeten. Na een half uurtje heb ik het wel gezien, ik begin op een vis te lijken. Hierna in Egilsstadir rond gelopen en wat winkels bekeken, vooral naar gereedschappen en dergelijke. De keuze gemaakt dat ik in Seydisfjordur op de camping ga staan. Ik kan me niet herinneren dat de bergrug tussen deze 2 stadjes zo hoog en steil is, ik ben hier aangekomen met de boot. Hier ligt nog volop sneeuw na 4 wkn . Op de camping kom ik in gesprek met een man van 73 jaar, die hier op de fiets met aanhangertje rond rijdt. Hij heeft een probleem met zijn achterband en een nieuwe moet uit Reyjavik komen hebben ze hem verteld. Ik spreek met hem af, dat we morgen naar Egilsstadir rijden en daar een nieuwe band halen, kan ik toch nog iets repareren

1. Claudia M.:
    3 juli 2013
    Goed bezig, Kees !!
    Het zit er weer bijna op. Ik denk dat je een vakantie hebt gehad om noooooit te vergeten. Veel dingen gezien en gedaan. Je kunt terugkijken op een fantastische ervaring. Dat nemen ze je niet meer af !!!!