29e dag IJsland

2 juli 2013 - Seydisfjordur, IJsland

Vandaag dus de beloofde fietsband opgehaald en het wiel weer geplaatst. Hij kan weer fietsen, want als we straks in Denemarken aankomen, moet hij nog 850 km naar huis, hij is dan 2 mnd onderweg en heeft 4200 km gefietst. Petje af hoor, 73 jaar. Hierna heb ik de 2 weggetjes , die hier langs de ford lopen nog gereden en een waterval bezocht, hiervoor was wel wat klimwerk nodig, maar weer wel genoten. Op het eind van de middag , het technisch museum bezocht, maar hier is zoveel te zien, dat ik heb gevraagd of ik morgen terug komen mag. Dat is oké.

1. Nelly:
    3 juli 2013
    Hallo Kees, heb je voor vandaag je goed daad weer gedaan !!
    Bijna weer op de terug weg, gelukkig dat alles goed gegaan is en je weer veilig deze kant op kan komen.

Deze week is voorspeld dat het hier lekker warm gaat worden , maar vooralsnog heeft het vandaag een hele dag geregend.
    Misschien in het weekend , zou fijn zijn na al je sneeuw en ijs. xx
  2. Ernest:
    3 juli 2013
    Hoi kees,

Ik heb genoten van jouw verhalen tijdens jouw vakantie.
    Je bent een hele ervaring rijker, dat weet ik zeker.
    Helaas komt er ook weer een eind aan, maar op al die mooie herinneringen kun je best wel weer een tijdje teren.
    Ik wens jou een goede terugreis toe.